קריינות למרכזיה, קריינות לנתב שיחות או למענה קולי

קריינות למרכזיה או קריינות לנתב שיחות, מטרתה להוביל את המתקשר בקלות ובמהירות לגורם הרלוונטי שיטפל בבקשתו. כשמתכננים את מבנה המרכזיה או נתב השיחות יש לקחת בחשבון שהמתקשרים אליכם מעוניינים להגיע לאדם הרלוונטי במהירות, לפיכך על הטקסט להיות ענייני, ממוקד, ועליו להוביל את המתקשר באופן מדוייק, ברור וקצר ככל האפשר לאדם איתו הוא מעוניין לשוחח או, בעת הצורך, יפנה אותו בפשטות להשארת הודעה במענה קולי או בתיבה קולית.

ניתן לשמוע את קולי באלפי מרכזיות, נתבי שיחות ומענים קוליים של עסקים וארגונים בכל הגדלים החל ממשרדים קטנים המעסיקים מספר מצומצם של עובדים ועד ארגונים גדולים שנתב השיחות או המרכזיה שלהם כוללים עשרות רבות של שלוחות.

אנא פנו אלי לקבלת מספרי טלפון בהם ניתן לשמוע קריינות למרכזיה או קריינות לנתב שיחות שביצעתי - בעברית ובאנגלית.






חוה קורן-ישראלי, קריינות מקצועית. כל הזכויות שמורות